http://bayanbox.ir/info/4508512884344228618/IMG-20150317-WA0013 عملیات گود برداری عملیات گود برداری و خاکبرداری و بارگیری و حمل خاک محل احداث ساختمان :: CEKASAN - تارنمای فنی و تخصصی مهندسی عمران و معماری سکه سان

CEKASAN - تارنمای فنی و تخصصی مهندسی عمران و معماری سکه سان

when in doubt, lave out


فرم قرارداد گود برداری ، خاکبرداری و بارگیری و حمل خاک  (فایل ورد،word-doc)




این فرم قراداد(فایل ورد word) برای قراداد های پیمانکاری عملیات گود برداری عملیات گود برداری و خاکبرداری و بارگیری و حمل خاک  و یا ویلا و


...... کاربرد دارد. در این فرم قراداد کلیه مواد قراردادی لحاظ شده است و بنا به سلیقه شما عزیزان قابل تغییر می باشد.


جهت مشاهده صفحه اول این فرم و دانلود فایل ورد آن، لطفا دکمه ((ادامه مطلب)) در پایین را لمس کنید تا به صفحه مربوطه راهنمایی شوید.


این قرارداد فی مابین شرکت                                                به نمایندگی                                 به نشانی                                                                                       تلفن                             که در این قرارداد کارفرما نامیده میشود ازیکطرف و آقای                           فرزند                        به شماره  شناسنامه               و به نشانی                                                              تلفن                          که از طرف دیگر پیمانکار نامیده میشود مطابق با شرایط و مشخصات ذیل امضاء و مبادله گردید .

       

ماده یک – موضوع قرارداد

 

عبارتست از عملیات گود برداری و خاکبرداری و بارگیری و حمل خاک محل احداث ساختمان                 واقع در                                                                               و تخلیه در گودهای مجاز شهرداری با استفاده از ماشین آلات مورد نیاز اعم از بیل مکانیکی ، لودر ، کامیون .

 

ماده دو- اسناد و مدارک قرارداد

2-1- قرارداد حاضر

2-2- نقشه و مشخصات فنی

2-3- کلیه دستورکارهائیکه در حین اجرا ء توسط کارفرما یا دستگاه نظارت ابلاغ میگردد.

2-4- آیین نامه حفاظتی کارگاههای ساختمانی و مبحث 12 مقررات ملی ساختمان در ارتباط با رعایت موارد مربوط به عملیات گود برداری و حمل و تخلیه خاک که بدون ضمیمه نمودن جزء اسناد قرارداد می باشد .

 

ماده سه –مبلغ قرارداد

   مبلغ کل قرارداد حدودا                          ریال پیش بینی میگردد که تا 25 درصد قابل افزایش یا کاهش می باشد که بر اساس صورت وضعیت پیشرفت کار و طبق تایید کارفرما یا دستگاه نظارت قابل پرداخت خواهد بود . چنانچه حجم عملیات اضافه شده بیش از 25 درصد مبلغ فوق الذکر باشد . نیاز به تهیه و تنظیم الحاقیه با قیمتهای جدید توافق شده فیمابین خواهد بود . مبلغ خاک کنده شده حاصل از طول × عرض × ارتفاع زمین و بارگیری و حمل از قرار هر متر مکعب                       ریال میباشد .


دانلود فایل :


لینک مستقیم


پسورد در صورت نیاز:www.cekasan.blog.ir
مسلم حاجی وند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

تماس با ما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی